zondag 5 augustus 2012

Vanaf woensdag en verder...


Woensdag,

L en E gaan naar Nevers om naar de Decatlon te gaan. Zij willen sportkleding inkopen en een zonnebril.
Wij blijven hier, lekker rommelen. G begint  de dode bomen te verwijderen. Kost enige moeite, hij knipt eerst de takken af en dan laat hij de kale boomstam staan…ziet er niet uit. En dan moeten er nog meer uit, voor de invulling zorgen we in de herfst.

Inmiddels is het benauwd warm aan het worden. Ik besluit eerst Knut uit te laten en dan even het zwembad in te gaan. Toch wel een lekkere luxe zo. Bij terugkomst staat G met iemand in de keuken te kletsen. Geen bekende stem. Blijkt het de oude eigenares te wezen, ze kwam de (al 1 ½ jaar) beloofde foto’s brengen. Leuke….alleen de oudste foto vanuit nog eerdere jaren zit er niet bij. Ik ga wel weer vragen, wil tenslotte de reeks compleet hebben.

L en E komen terug, op het terras even een koude lunch. Moet ik eerst weer de keuken voor in, wie doet het anders?... Nee, ik klaag niet,zeg zo maar iets  hmhm.  Nu even dit schrijven en mijn administratie voor het Gastouderbureau doen en dan weer snel in het water. Het is zo’n 31 graden en de zon is aardig aanwezig. Lekker in het water dobberen en dan op het terras lezen en kletsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten