donderdag 20 oktober 2011

Wij hadden een gevoel....

Wel hadden wij een gevoel van ; dit zou wel eens een goeie kunnen wezen…maar eerst alle woningen bezoeken en dan pas een keuze gaan maken,toch ? !  Op naar de volgende dag. Hiervoor moesten we èèn uur rijden naar het westen,vanaf Luzy gezien. (hier verbleven  wij)    Zo gezegd, zo gedaan….. dus op naar La Chapelle, een oude verbouwde paardenschuur. De schuur zou ook aanbouw hebben gekregen, we waren benieuwd. De aanbouw waren de garage en de keuken met èèn van de slaapkamers  erboven. We hadden deze paardenschuur uitgezocht via internet, Gert zag thuis gelijk de mogelijkheden en ik was wat sceptischer, verschil in stenen muur en gladde muren… leek mij rommelig.                
Makelaar J. ving ons op in een dorpje in de buurt. Achter hem aangereden. Bleek dat wij erop de heenweg langs waren gereden. Ah ja, hoort er bij zeggen ze dan..brr.    Daar gekomen bleek het echt  een nieuwe woning !!!  Mooie muren, mooie vloeren,nieuwe houten trap, luxe badkamer met wastafel en een wc naast de trap . Ik vond het wel gelijk anders ogen dan ik had gedacht. Het deed gezellig aan ook al moest alles nog afgewerkt en ingericht worden. Wat  een leuke ruimte om het huis heen ! Hier kunnen we nog veel van onszelf in stoppen . Gert was gelijk verkocht, ik heb nog even getwijfeld. Over het uitzicht, is er zeer zeker mooi  maar niet zo de diepte in. Het uitzicht gaat vloeiend het dal door. Alsof je eroverheen kijkt. Doordat we een beetje twijfelden besloten we tot een tweede bezichtiging. We wilden ook nog even terug naar de bergwoning                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten