zaterdag 23 februari 2013

Witte wereld van La Domijn



 
Zaterdag, 23 februari 2013

 
Jaja, het is weer winterweer.
De ochtendwandeling was guur en koud, koude windvlagen.
Dus snel weer naar binnen nadat Knut alles had gedaan.
Denken we….met die hond weet je het maar nooit.
Hij is de hele dag erg onrustig, zou hij het aanvoelen dat we weer iets anders
gaan doen ? Zoals naar huis moeten morgen ..
Wij zijn, gedrieën, ook even naar benden gewandeld.
G wilde even wat planten laten zien die wij ook wel kunnen gebruiken hier,
als we weer iets willen plaatsen.
Fototoestel was de telefoon van G,dus heb geen beelden.
Ik heb extra gezogen en alvast de wc en badkamer gedaan.
Zal nog wel weer moeten dweilen met dit weer,maar scheelt weer werk.
Knut wil regelmatig naar buiten.
Even terug kwam G binnen en hij was ongerust en boos tegelijkertijd.
Knut heeft een elastiekje oplopen eten. Weigerde naar G te luisteren om het
 los te laten. Dit is niet leuk, maar we kunnen er nu niets mee.
Hopen dat hij het uit poept en dat het elastiekje niet om darmen of zo gaat zitten….hebben wij weer hoor !!


Het is grijs met blauwe stukken en aan de overkant begint het dicht te zitten.
Zoals op de foto te zien is werk en vakantie kan samen gaan,de kachel is lekker
 warm als deze brand.
Wat niet altijd goed gaat, het hout werkt niet altijd mee.
Soms duurt het even voor we de kachel brandend hebben.
Maar ik ben blij dat hij er staat


Terwijl ik dit neer type is het bijna vijf uur, dus einde middag.
In de loop van de middag is het harder gaan sneeuwen.
Net buiten geweest en wat foto’s gemaakt.




Alleen zien we nu dat het nog verder dicht gaat zitten aan de overkant,we zien inmiddels de bergen niet meer.
Voor ons moeten er bomen staan en een dal wezen,
zie ze niet meer….
Als ik zin heb zal ik zo nog een foto van dat NIETS maken.
Ook wil ik nog een foto plaatsen van de koeien die wij hier binnen hebben.
Deze staan gelukkig bij ons op stal, niet bij de boer zoals ik eerder deze week
 schreef, flauw hè ?!



G heeft een plank onder de aanrecht gemaakt, tussen ijskast en aanrecht.
Handig voor de lege flessen en doos met papier/blikjes.
Nu hoeven deze niet meer op de aanrecht of op de afvalbakken te staan.
Zo maar even een spelletje doen en dan eten.
Vanavond weer een beetje alvast wat spullen inpakken.
Morgen ochtend willen we uiterlijk elf uur rijden, G wil sport thuis zien om
 zeven uur,hahaha………..ik niet …….

Ronde klok 60 cm

Zo is er weer een week verblijf in La Domijn voorbij, op naar de volgende periode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten