vrijdag 22 februari 2013

Nog een paar dagen........


Donderdag, 21 februari 2013

Toen wij vanochtend buiten kwamen was het wel even anders met het weer. Het zonnetje was er wel maar ging schuil achter wolkjes. Nu was het nog redelijk vroeg dus afwachten wat de rest van de dag brengt. Temperatuur ligt nu nog tussen - 4 en -1 graden. We hebben ontbeten en zijn ieder ons eigen ding gaan doen. Ik heb binnen wat aan de vaat gedaan en heb wat was gesopt en de boel met een bezem bewerkt.
Bij tijd en wijle laten we Knut naar buiten, rennen dat hij dan doet….achter zijn eigen voetbal aan. De zon komt toch in de middag meer tevoorschijn . Wel lekker want dat houdt in dat ik ook weer even met G op het terras kan zitten. G knutselt weer een werkbank in elkaar voor in de garage, wit de keuken,luiken voor de kleinere ramen.
 Ik heb weer even zitten werken en wat telefoontjes afgehandelt. Aan het einde van de dag weer samen ieder ons eigen spelletje te spelen. Ik leer om “angry bird “te spelen, wat een rot spel. Toch ben ik nu op niveau 20…dit voor een schoonzoon,hij is diegenen die zegt dat het een leuk spel is en ook makkelijk te spelen. Nou als je je wilt gaan ergeren aan een spel is dit een goed spel ervoor ! ’S avonds hebben we een dvd gekeken en zijn rond 0.00 uur naar bed gegaan. G vermelde dat het erg koud was buiten…brbrrrr.

 

Vrijdag, 22 februari 2013
 
De lucht is grijs en de zon komt er niet door heen. Het waait flink terwijl Knut en ik boven op de weide lopen. Brr, wat een kou. Het vriest en waait,niet lekker dus. Zo weer snel naar binnen.

 G gaat weer ontbijt halen en ik ga alvast de tafel dekken en wat uit het sop halen. Later op de dag gat G tanken en naar Decize om wat materialen te halen voor de bevestiging van de nieuwe luiken,ook zal hij kijken naar een brievenbus, Brievenbus-Nevada-Donkerblauw
staande voor in de tuin in Nederland. Ik heb ook even weer zitten werken en leren, moet ook gewoon doorgaan.
Bij terug komst is hij niet geheel tevreden, de brievenbus is te klein of te diep en te duur / de bevestigingen zijn niet het zelfde assortiment als dat wat er al op zit…..dus we zoeken verder.

Ik ga later boodschappen doen, mede wel twee keer vier flessen drinken voor de meiden thuis en dan niet te vergeten de siroop ! Voor onze toekomstige mamadochter een klein presentje gekocht. Ben benieuwd.
Inmiddels is het vijf uur geweest ,G is met Knut naar buiten en ik type dit. We hebben net, per skype, contact met F en R gehad.
Het heeft gesneeuwd, bij vlagen vallen er vlokken. Dus sneeuw????
Maar guur weer is het wel. Snel lekker de kachel aan en wat te eten,komt het allemaal weer goed. Morgen nog een dag en dan weer reizen….


Ford Mondeo 2013 stationwagon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten