dinsdag 19 februari 2013

nog steeds mooi weer !


Dinsdag, 19 februari 2013.

Met Knut door de velden lopen in de ochtend zon zou iedere dag moeten kunnen ! 
Wat dromen we weer lekker !                                                                                     
G heeft weer voor het ontbijt gezorgd en neemt ook nog eens lekker gevuld brood mee voor vanavond hmhmmmm
Nu zitten we beiden, in de zon, achter onze laptop. Ik schrijf dit en G doet een kastelenspelletje… zonder te betalen voor een aantal elementen in het spel. 
Doet hij er wel lekker lang mee.
Ik stop, eerst de foto’s  zien  te plaatsen in een map en dan op deze blog.
Ik  ga zo naar buiten en ga daar maar eens even kijken wat ik allemaal wel of niet zal gaan doen.
Ik ga maar eens de vaat doen en dan de wc en vegen, daarna heb ik weer een moment  van ontspanning  nodig.


G is bezig om het hek bij de voordeur te bevestigen. Hij heeft een hele stellage rondom hem gemaakt zodat Knut niet het terrein af kan.     Zie de foto. Dit kost nog best wel moeite, de steunpalen staan niet meer op de goede afstand van elkaar.  Hij moet nu de hendel op een andere plaats maken, ach dit lukt hem best wel. 

Ik ga met Knut weer een stuk wandelen. Straks ook even boodschappen doen in La Machine, de hoog nodige dingen. Want deze week moeten we wel weer naar Decize om Cola Vanille o.a te halen voor het thuisfront.
Om 18.30 uur is het toch te koud aan het worden en is de zon achter de bergen aan de overkant gezakt. 
Vanmiddag, om 15.30 uur, was het 11 graden buiten. We gaan naar binnen, een kop soep maken met gevuld stokbrood..
Vanavond houtkachel aan en tv kijken of lezen. Tot morgen maar weer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten