woensdag 14 augustus 2013

Terug naar de orde van de dag...week...

Maandag, 12 aug

F en R en J zijn naar huis. R moet woensdag weer werken en dan hebben ze nog èèn dag om even langs zijn ouders t gaan. Dus rond tien uur uitgezwaaid en  aan het opruimen gegaan.
De wassen gedraaid van alle bedden goed en badlakens etc.
Is dat alvast weer schoon en kan ik het bed voor de volgende gasten opmaken.
G is gaan rommelen, zoals hij zelf altijd zegt.
 Ik heb daarna de boodschappen gedaan voor de komende tweeënhalve dag.
Het weer is warm tot zo'n 28 graden.
Dus waar ben ik tussendoor te vinden?....zwembad.
Ook nog even een paar telefoontjes en mailtjes gedaan zodat ik de rest van de dag vakantie houden kan. Daarna gekookt, verse groenten en macaroni in de pesto...mmmmmm !


Dinsdag, 13 augustus,

Het weer is bewolkt en komt zo rond de 23 a 24 graden uit.
Ik ben niet lekker en doe dus niet veel. G is begonnen met de heg aan de lange kant bij te knippen.
Ook heeft hij de gordijntjes op onze slaapkamer geplaatst.
Nu is het echt donker, wij hebben dit eigenlijk alleen maar nodig als wij zomers de luiken open willen hebben, anders ben ik om 5 uur al weer op.
Met Knut gewandeld, hij loopt nu lekker los boven in de velden.
Het lijkt dan wel zo'n bokje...hij springt met alle poten in de lucht ...hip hop door het veld...hahaha.
De bbq aangedaan en ieder een worstje en een hamburger gegeten met een bak sla en ui, tomaat, tomaat, tomaat..... nog niet op ....
Ik ben vroeg nar bed gegaan en Gert heeft zijn spel zitten doen.

Woensdag, 14 augustus,

Als wij om 9.45 uur zitten te ontbijten wordt erop de deur geklopt.
De BURGEMEESTER staat voor de deur, oh jeetje.....
Hij brengt goed nieuws:   we hebben toestemming om de openslaande deuren en de overkapping te gaan laten plaatsen....
Wel moeten we vanavond even  langs komen op het gemeentehuis, doen we......uiteraard !!
Direct hierna H gebeld, was niet aanwezig, maar R geeft het door.
K zullen we later vandaag inlichten....jippieieieieieie !
De rest van de dag hebben we de heg gedaan en boodschappen.
G is nu naar de vaalt om de afval weg te brengen.
En dan zo naar de burgemeester......................ben benieuwd.
Vandaag is het 24 graden en volop zon.
Ik voel me wat beter en besluit even een plons te doen...PLONS.

HAHAHA.......Komt deze bekent voor dames en heren thuis ??

Ik zal nog even foto's opzoeken van de vorige weken, misschien nog even plaatsen..
 Ook werd er wel binnen gegeten op een avond, maar wel met bbq vlees.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten