woensdag 14 augustus 2013

Extraatje, om mee te genieten

Maandag, 12 aug 2013

Ik wil beginnen met een  paar foto's die ik toch op de webblog wil hebben.
Ik zal deze met een korte beschrijving plaatsen zodat ik weer snel naar de dag van vandaag kan gaan.
Allereerst:

OVERLEG tussen HOND en Baas:

"als wij nu klein grind op de bodem voor het zwembad leggen. Dan vraag ik om R even te helpen"








"Baas is een goed idee, dit is het laagste punt. Hier moet je wel rekening mee houden hoor !"
 
En zo gezegd zo gedaan, lees blog van de eerste week !
 
Verder hebben wij de eerste week ook nog eens gebak gehad bij de koffie, in een speciaal doosje....
 
                                                                                                             
Wie nam wat ? Raad het lekkere plaatje en de eter....







Zo is er in de tweede week nogmaals goed gezondigd naast de bbq!!
Voor wie waren deze twee ?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten