zondag 29 april 2012




Gaandeweg werd de buitentemperatuur beter. De buien hielden op en de zon kwam door, van 15 naar 22 graden is een vrolijk welkom. De natuur is alweer groener en er bloeien verschillende planten. Heerlijk om weer buiten te  zijn. Om half acht kwamen we aan. Eerst alles uitgeladen en toen op oma’s bankje buiten gaan zitten . In de zon, jawel, lekker bijkomen van de rit. Thuis laten weten dat we er zijn.



Zondag, wat een buien vannacht ! Het heeft hard en langdurig geregend vannacht. Ben benieuwd of het tafeltje van oma nog overeind staat. Ik heb mij aangekleed en ben boodschappen gaan doen. De natuur is groen en nat. Maar  de zon komt door, heerlijk. De temperatuur stijgt in de loop van de dag naar zo’n 18 graden. Lekker met de zon, waaien doet het wel. Houdt het droog zullen we maar denken.
Na de lunch rustig begonnen met stofzuigen en Gert is het bed voor in de logeerkamer gaan opzetten. Buiten wat getuinierd. P, de buurvrouw kwam met de kleinkinderen langs en haar kleinzoon had viooltjes voor mij voor in een vaasje. Gert liep met Rene naar ons nieuwgezaaide stuk voor het terras. Het was niet zo gegroeid als wij hadden gehoopt, maar er komt gras naar boven!  Morgen kan Gert de rest van het terrein maaien. Hard nodig er staan erg veel paardenbloemen met en zonder pluis. Maar ik krijg er wel jeuk van in mijn ogen. Maaien die handel…..ik ga mijn kleine tuintje harken en ontonkruiden.
Al gaande weg werd de buitentemperatuur beter. De buien hielden op en de zon kwam door, van 15 naar 22 graden is een vrolijk welkom. De natuur is alweer meer groen en er bloeien verschillende planten. Heerlijk om weer buiten te  zijn. Om half acht kwamen we aan. Eerst alles uitgeladen en toen op oma’s bankje buiten gaan zitten . In de zon, jawel,lekker bijkomen van de rit. Thuis laten weten dat we er zijn.
Natuurlijk ,wij zijn lekker bezig en Rene had gezegd dat het niet zou gaan regenen…nee hoor…dus wel !! Korte harde bui. Maar dit hield wel in dat we NAT werden. Brr, even een droge trui aan doen. Buurvrouw P vertelde ook dat ze weer een nestje kittens van Minette hebben. Morgen ga ik even kijken….wie weet …zou ik er een meenemen voor kameraadje van onze Kitty??? !! Gert vind het goed, alleen geeft hij wel aan dat het dan lastig word met het kattenluik. Ik wil graag in mijn hart maar dan moeten we het kattenluik ook weer sluiten voor een periode. En of K ons dit in dank afneemt ? Het kitten zou ik dan in juli mee mogen nemen……ik ga er even goed over nadenken.  HELP, wat nu te beslissen…?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten