zondag 15 januari 2012

Grasmaaimachine te leen



Ik realiseer mij dat ik ook nog een avontuur vergeten ben te vertellen .  Dit gebeurde tijdens de dagen dat L en E er ook nog waren. Het gras was erg hoog , alleen zagen wij het niet zitten om dit met een handgrasmaaimachine te doen.   Nu bleek dat we de grasmaaimachine van de buren mochten lenen. Nu dat werd niet tegen dovemansoren gezegd. De machine werd gehaald. Ik stond in de keuken eten voor te bereiden toen ik G aan hoorde komen . Tot grote schik van de kinderen. Fototoestellen gehaald en achter pa aan ! Het gras werd lekker kort maar La Domijn zat onder het groen, trouwens  G zelf zag er ook als een groen marsmannetje uit.     In Nederland gebruiken we van die zijzakken en deze zaten hier niet aan de machine. Dus met de bezem het huis rond en boenen maar. Wat een lol kun je hebben met zo’n machine,volwassenen worden weer kind !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten